Kemora 25.5. Porukkaa kerääntyy varikolle ja telttapaikkojen pystytystä.
Kauden ensimmäinen treenipäivä ja haetaan jo omia paikkoja lähtöruudussa. Kalustoa on uusittu ja harjoitusajat näyttää siltä, että Top 10 aikoihin tulee muutoksia. Ari Paulasaari, Janne Juhola ja Sami Inkiläinen pistäneet autonsa kuntoon ihan maalauksista alkaen. Hänninen ja Hyrske alusta alkaen mukana. Kaikkien kohdalla autojen säätäminen lähtenyt kunnolla liikkeelle. Treeneissä 8:n kärki ajaa taas lujaa ja sen takana normaalia menoa.
Hartus särki moottorinsa jo perjantaina. Kampiakseli poikki. Jukka Inkiläisellä moottori vaihtoon. Mitään muuta kummallisempaa ei perjantaille.
Aika-ajot 26.5
Kärjessä ei suurempia yllätyksiä. Kimi 9:s, mistä lie oikaissut. Tero Kiiskilällä moottorin kanssa pientä ongelmaa ja Juholalle ei aikaa, muilta osin normaalia menoa kaikilta.
Kärki pisti parhaat ajat tauluun jo ensimmäisellä kierroksella. Yokohamat on sellaiset että ne antaa parhaat ulos pikkusen viileenä.
Lauantain kilpailu.
Lähtö onnistui kaikilta hyvin. Kärjessä tiukkaa taistelua ja sijoitusten vaihtoa. Toisella kierroksella Ekonojalla kolmas mäntä ei enää jaksaa ja auto karusellin jälkeiseen mutkaan. Tässä kohtaa joillakin jäi keltaset vähän vähemmälle huomiolle. Inkiläiselle,Sillanpäälle, Välimäelle ja Kiiskilälle 3 sijaa penaltia. Lopulta Havinen ykkönen, Hotakainen kakkonen ja Uotila kolmanneksi. Kultainen ananas meni Jari Lahdelle (11. nopein aika) .
Tästä vähän Incar kuvaa
Sunnuntain kilpailu
Käänteinen lähtöjärjestys kymmenelle parhaalle ajalle. Kimin taktikointi tuotti tulosta ja kakkosruutu. Terolle paalu, mutta ei lähtenyt kisaan. Kansi kiero eikä pahvi pitänyt.
Jo toisella kierroksella järjestys oli asettunut normaaliksi. Ekonojan nousu tyssäsi moottoriongelmiin. Ohessa sijotukset kierros kierrokselta ja lopputulokset
Incar kuvaa kilpailusta